הדברת נמלים

הדברת נמלים

ובכן הדברת נמלים היא ללא ספק אחד משירותי ההדברות הנפוץ ביותר. הסיבה לכך היא שהנמלים היא מזיק נפוץ ביותר כמובן. אלה מגיעות לכל חלקי הארץ. יכולות לחיות בטבע אך פוקדות לא מעט בתים, משרדים ובכלל בתוך מבנים. הן יכולות להיכנס לתוך הבית בקלות, להסתובב במטבח, בסלון ובכל מקום למעשה. הנמלים מחפשות אחר מזון אותו הן נושאות עמן לקן שלהן ואוגרות אותו לחודשי החורף ולכן צריך להזמין את הדברה מיכאל ובוריס. הן מהוות מטרד תברואתי לא פשוט כיוון שקשה מאוד להיפתר מהן, הן חיות בקנים גדולים מאוד והן מזהמות את המזון שהן נוגעות בו.

להדביר לבד או עם מדביר?

אחת ההתלבטויות לגבי הדברת נמלים היא האם להדביר לבד או עם מדביר. ובכן ניתן לקנות תרסיס מהסופר ולנסות להדביר בעצמכם. אם זה יפתור לכם את הבעיה – נהדר – חסכתם. לרוב זה לא יפתור את הבעיה כיוון שההדברה המבוצעת הינה נקודתית והתרסיס הפשוט מהסופר מתפרק מהר ואינו מספק את העבודה מעבר לריסוס הנקודתי. להרוג כמה נמלים לא יפתור לכם את הבעיה ויש הצורך לחסל את הקן שלהן כדי שאלה שיישארו בחיים יחפשו מקום אחר להקים בו קן ולחיות בו.

מתי התקופה הנפוצה ביותר להגעת הנמלים?

הנמלים הינו מזיק הנפוץ בעיקר בחודשי הקיץ כאשר הם מחפשים אוכל לאגור אותו בקנים שלהם לקראת החורף.

כיצד נוכל להפחית את הסיכון להימצאות נמלים בבית ולמגר את התופעה?

ראשית טוב לשמור על ניקיון הבית לעתים קרובות. כשאין שתיה, אוכל, סוכרים ודברים נוספים העשויים למשוך את הנמלים אליהם יש פחות סיכון שהן יגיעו אליכם. אם כבר הגיעו יש הצורך בהדברה אפקטיבית ולא רק הדברה נקודתית במקום שבו ראיתם את הנמלים. יש לאתר את הקן שלהן ולרסס מתוך הקן כדי לפתור את הבעיה.

נכתב בשיתוף אתר www.zurpestcontrol.co.il

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי ארתרוסקופיה?
אם יש משהו שאפשר לומר על עולם הרפואה, זה שהיום הוא כבר נמצא בשיאו. כלומר, היום אפשר לעשות ניתוחים...
קרא עוד »
מרץ 19, 2015
כיצד לטפל בהתמכרות לגראס
בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר את הביטוי "לגליזציה של סמים קלים". יותר ויותר מדינות פונות...
קרא עוד »
יונ 17, 2018
טיפולים אסתטיים לגברים
קיימים כיום מגוון טיפולים אסתטיים לגברים . חלקם פופולריים יותר מאחרים. אופנת הגברים תמיד משתנה...
קרא עוד »
אוק 16, 2022